Budak Perempuan Berhenti sekolah Malu Video Dipaksa Cium Kaki Tersebar




KUALA NERUS – Setelah video dia dipukul dan dipaksa mencium kaki tersebar di media sosial pada minggu lalu, seorang pelajar perempuan tingkatan tiga nekad untuk berhenti sekolah kerana malu dengan kejadian itu.

Murid sekolah tingkatan 3 itu yang bernama Mia itu yang menceritakan tentang kejadian tersebut berkata insiden itu terjadi di sekitar Seberang Takir.

Mia amat berasa malu kerana video tersebut yang jelas menunjukkan mukanya itu telah menjatuhkan maruahnya.


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas


"Hubungan saya dengan perempuan yang memaksanya mencium kaki tersebut tidak berapa baik dan saya mengaku memang ada buat salah dengan dia. Tapi saya dah minta maaf.

Mia yang baru saja kematian ayahnya pada bulan Ogos lalu itu adalah anak bongsu daripada lima adik beradiknya. Menurunya "Pada 8 September 2015 yang lalu adalah kejadian yang pertama , dia mintak saya bertemu dengan dia untuk settle perkara ini dan saya pun pergi berjumpa dengannya supaya hal ini dapat diselesaikan. Tapi saya tak sangka sama sekali yang dia selepas itu memukul dan cuba tanggalkan pakaian saya," .

Mia yang berasa trauma dengan kejadian tersebut menceritakan pelajar tersebut datang untuk berjumpa dengannya tetapi Mia cuba untuk mengelak.

Tetapi, selepas pelajar tersebut mendesaknya, Mia bersetuju untuk berjumpa di restoran milik keluarga pelajar utu di Pantai Teluk Ketapang  kerana berasa kesal pergaduhan dengan mereka pada 8 September lalu.

"Tanpa berfikir panjang saya pergi seorang diri ke restoran milik keluarganya itu. Pada masa itu, saya lihat beberapa orang kawannya turut berada di situ bersama-sama ibunya.

"Pada mulanya berlangsung dengan baik sehinggalah mak kepada pelajar tersebut paksa saya cium kaki anaknya kalau ingin memohon maaf," katanya.


ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas


Mia benar-benar tak sangka mereka sanggup menyuruhnya melakukan perbuatan itu dan kerana dia telah dikepung oleh rakan-rakan pelajar perempuan itu dia lakukan juga.

Selepas dipaksa mencium kaki, Mia terus balik ke rumahnya dan taidak meyangka video tersebut pada hari esoknya telah tersebar di media sosial.

Kini Mia dan keluarga telah melaporkan kejadian itu kpd laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu.

Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Asisten Komisioner Idris Abd Rafar ketika dihubungi telah mengesahkan laporan terebut sudah.dibuat - Siakapkeli.my




ANDA BOLEH LIKE PAGE KAMI DI FACEBOOK UNTUK KISAH2 LAIN :)
klik disini untuk ke page kami  --->   IsuKakiPanas