Pendedahan Eksklusif Mangsa Alat Solek Wanita

Isu yang ingin diutarakan di bawah ini adalah kisah benar seorang kenalan Viraliyat yang telah mengalami sendiri pengalaman menggunakan produk kecantikan beracun yang kini masih berlambak di pasaran. Untuk pengetahuan semua, setelah didesak banyak pihak, akhirnya KKM telah mula menjalankan siasatan dan telah mengenal pasti beberapa produk kecantikan yang sebenarnya adalah MERBAHAYA kepada anda.


Ikuti kisah yang diceritakan oleh wanita bernama Ayu ini yang akhirnya terpaksa mendedahkan kisah sebenar bagi mengelakkan lebih ramai yang menjadi mangsa:




Olllaaaaaa!


Kengkawan sume.... aku rasa terpanggil utk share pengalaman aku sendiri yg pernah pakai produk kecantikan yg ada kandungan merkuri. Atas permintaan ramai, aku akan bagitau produk2 ape yg aku pernah pakai sebelum ni. Bukan bermaksud nk menjatuhkn biz siapa2 atau menutup periuk nasi sape2 tapi atas rasa tanggungjawab utk mengelakkan lebih ramai kaum wanita yg terjebak dgn lambakan produk kecantikan yg ada sekarang. Pilihlah dgn akal, harus ada ilmu hatta dlm pemakaian produk kecantikn ni jugak...


Seriously, aku terlalu down, terlalu stress dgn kesan yg menimpa kulit muka aku skrg 
??
 

smpai skrg masih belum bertemu penyelesaian pd masalah jerawat maha teruk sepanjang hidup aku ni.


Korang... pls pls pls.. ambil kisah ambil peduli dgn ape yg korg pakai skrg supaya x menyesal kemudian hari.



Senarai produk yg telah menghancuskan kulit ak :
1. SF beauty
2. Set collagen plus vit E
3. Dnars skincare (bahan kimia terlarang)


**Refer gambar utk keterangan lebih lanjut 
??

Tudung kuning tu masa ak tgh pakai sf beauty, memang cunnn gile kulit?!

After 2 years....... tgk jerawat ak tuh! X pernah weiiii ak dpt jerawat cenggini. Semak muka 
??????


Lain2 tu sedikit maklumat pasal merkuri n sijil kkm yg ditarik semula. Apa2 korg boleh google.